jueves, 25 de abril de 2013

Platja barceloneta.




La platja de la Barceloneta és el meu lloc d'entrenament i meditació, tres vegades per setmana em llevo d'hora per anar a córrer sobre la platja, després m'agrada seure a les roques per meditar una mica, això m'ajuda a estar relaxat i centrat en la meva vida. Ara que l'estiu s'apropa deixare d'anar per un temps, ja que a l'estiu la platja s'omple a la seva màxima capacitat i perd la seva gràcia i tranquil · litat. Però igualment recomano a tothom que vagi alguna vegada.







I si ets dels que els agrada prendre alguna cosa, també pots prendre alguna cosa a peu de platja, relaxant-te amb els teus amics en qualsevol dels restaurants que hi ha dins del passeig de la platja. Així que ja ho saps, t'agradi nedar o no, o simplement et vingui de gust prendre alguna cosa, a peu de platja, a la Barceloneta és possible. Com també és molt divertit passejar en bici pels seus voltants, aquí et deixo un vídeo com a exemple de com és la seva ruta en bici.


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario